راه حل های محلی برای درمان زخم روی لب

الونک , جملات عاشقانه , جملات دلشکسته , جملات بزرگان , جملات غمگین , پیام , جوک ,دوستفا , ایما , شوک , آلونک , شیر , ناب , فیلم هندی , موزیک ,اهنگ ,

دسته بندی ها
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 1067
  • کل نظرات : 39
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 119
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 0
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 0
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 1229
  • بازدید ماه : 9393
  • بازدید سال : 25026
  • بازدید کلی : 89839
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.15.197.123
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    V
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی
    عکس دختران ایرانی کلیک کن V HTTP/1.1 200 OK Server: nginx Date: Mon, 03 Mar 2014 07:27:33 GMT Content-Type: text/html Transfer-Encoding: chunked Connection: keep-alive X-Powered-By: PHP/5.3.28-1~dotdeb.0 X-Cache-Debug: / Content-Encoding: gzip
    برای مشاهده ی افراد بیشتر رفرش نمایید


    تبلیغات
    <-Text2->

    راه حل های محلی برای درمان زخم روی لب

     

    راه حل های محلی برای هرپس بر روی لب

    راه حل های محلی برای هرپس بر روی لب

    درمان تبخال در درمان gubahV هرپس بر لبان درمان سنتی موثر روغن صنوبر است. توصیه می شود به آنها روان مناطق آسیب دیده از لب هر 2 ساعت و در هنگام خواب. هنگامی که آن را به احتمال زیاد به تقویت استفاده از سوزش، که در امور دیگر نمی خواهد آخرین طولانی است.
    همچنین محبوب برای درمان تاول تب خال در کوتر لب را می توان مورد استفاده قرار تنتور بره موم. 10-15 دقیقه پس از سوزاندن رگها به این محل درخواست برخی از کرم تسکین دهنده بر اساس بابونه و یا پماد بهار.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    و همچنین در درمان زاید، راه حل های محلی خوب برای هرپس هستند چرک گوش و آب گیاه خانه کالانکوئه. جرم گوش نیاز به خارج شدن از گوش خود را دریافت کنید با سواب پنبه، و یا مطابقت با زخم در پشم او و چند بار روغن زده تاول تب خال او در روز است. آب کالانکوئه از برگ های تازه این گیاه استخراج، و فقط به عنوان به خوبی برای روغن کاری سرد بر روی لب استفاده می شود.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    یکی دیگر از درمان های محبوب برای هرپس، که تا حدی دردناک وجود دارد، اما آن را می دهد در نتیجه خوب: غوطه در سیاه و سفید چای قاشق چای خوری معمولی گرم و تازه دم، و هنگامی که آن را گرم می کند تا به اندازه کافی، آن متصل به مکانی که در آن است هرپس وجود دارد. توصیه prodelyvat این روش چند بار در روز.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    درمان تبخال بر روی لب را می توان با استفاده از الکل 70٪، کلن، و یا داروها مانند valokordin ساخته شده است. کاملا مرطوب پشم پنبه در مواد مخدر و الکل، و فشار دهید تا سرد است. به احتمال زیاد، شما صدمه دیده خواهد شد، اما تب خال پس از یک روش به طور قابل توجهی رطوبت.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    اگر زخم های سرد بر روی لب شما در ارتباط با هیپوترمی ظاهر شد، در این مورد، می توانید نمک معمولی کمک کند. کاملا چند بار در روز به اعمال کمی دانه سرد نمک خوب و شفا هرپس رخ می دهد بسیار سریع تر. این نیز هر ساعت برای قرار دادن بر روی زبان کاملا خرج کردن کمی از نمک توصیه می شود، و به محض آن حل شده است، آن را فرو برد.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    خوب نه تنها خشک جوش، اما سرد بر لب خمیر دندان معمولی. این باید به لب اگر تاول اعمال نمی شود،، اما خارش وجود دارد، قبل از ظاهر خود. خوب، اگر حباب ظهور است، و سپس آنها را به عنوان به خوبی روان.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    یکی دیگر از ابزار محبوب که کمک می کند تا به عنوان آکنه و هرپس، این فیلم از پوسته تخم مرغ. با دقت او را از داخل پوسته منزوی، و چوب به منطقه آسیب دیده از لب.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    درمان تبخال بر روی لب با کمک سیر:
    سیر درمان سنتی بسیار عالی برای هرپس، در موارد دیگر، و همچنین بسیاری از بیماری های دیگر است. اگر شما فرار از سرما بر لب، و سپس صیقل آن به طور منظم کاهش یک تکه از سیر یا سیر آب با گریس تازه. این انجام این روش همان و در هنگام خواب.
    پس از مالش زخم سیر، به خوبی آن را با عسل مخلوط به نسبت مساوی با سرکه سیب روغن کاری.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    یکی دیگر از دستور درمان سنتی برای سیر تب خال: نگاهی 2 قاشق غذاخوری. قاشق ماست، اضافه کردن یک خرد شده 2 حبه سیر (شما می توانید شبکه ای)، 1 قاشق چای خوری قهوه فوری هر، و عسل به اندازه و آرد گندم. کاملا تمام مخلوط و اعمال مقدار کمی از مخلوط در مناطق از لب، که تا به تب خال. پس از چنین پماد محبوب خواهد مرد و سقوط، آن را در دوباره.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    عامیانه پماد نسخه ای برای درمان تب خال: هم بزنید نیمی از مقاله است. قاشق عسل با 1 قاشق غذاخوری. خاکستر قاشق (به سادگی مشتعل یک تکه کاغذ، و هنگامی که آن را به طور کامل سوخته تا، استفاده از باقی مانده پس از خاکستر)، و با 3 در خوب حبه سیر خرد شده پنجره اهنی.
    به هر حال، شما حتی می توانید به تنهایی، تنها روان خاکستر هرپس شروع به پریدن کرد.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    و یا اینجا یکی دیگر از پماد دستور غذا برای درمان ملی از هرپس بر لب است: فشار آب از گلبرگ بهار تازه، و 1 قاشق غذاخوری. قاشق مربا خوری از آب با دقت 1 قاشق چای خوری از وازلین مالش.
    و یا مالش 1 قاشق چای خوری از وازلین با همان مقدار پودر بهار (گل بهار خشک کاملا مالش به پودر).
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    برای درمان تبخال بر روی لب توصیه می شود چندین بار برای روانکاری مناطق آسیب دیده در روز، نفت خولان دریا، روغن بادام تلخ، و روغن درخت چای. همه این روغن می توانید به راحتی در داروخانه پیدا کنید. همچنین برای بهبود سریع تبخال خوب روغنکاری مناسب آب خود را از برگ های تازه از صنوبر لرزان، آب لیمو، و دلبستگی به آن را حتی داغتر استفاده چای کیسه ای فشرده می شود.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    آلوئه نیز در نظر گرفته درمان سنتی موثر برای هرپس: فقط آب درد استخراج شده از برگ های این گیاه روان. همچنین برای درمان و پیشگیری از نوشیدنی هرپس قاشق چای خوری 1 آب آلوئه قبل از هر وعده غذا توصیه می شود. درست است، این آب بسیار تلخ است، بنابراین شما می توانید آن را به هم بزنید، به عنوان مثال با عسل.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    راه حل های محلی برای هرپس با استفاده از نوشابه:
    به آتش حدود نیم فنجان آب قرار دهید. به محض این که آن جوش، اضافه کردن 1 قاشق غذا خوری. قاشق مربا خوری از سودا، بلافاصله از حرارت حذف، و هم بزنید. علاوه بر این، هر حرارت در این بخش از یک قاشق چای خوری، و تقاضای خود را به سرد، و یا بهتر است، ایجاد یک لوسیون را با یک تکه پنبه. شما باید این روش را انجام دهید، به طور مداوم خیس کردن قاشق و یا پشم پنبه در آب جوش تا زمانی که خنک شود. این فرایند بسیار دردناک است، اما توصیه می شود که صبر کنید. هنگامی که به پایان رسید، لب را می توان با یک پوسته از نوشابه تحت پوشش، آن را حذف کنید. پس از 2-3 ساعت، شما می توانید دوباره تمام روش به طور کامل تکرار کنید.
    شما همچنین می توانید فقط ریزش نم نم جوش شیرین مناطق آسیب دیده هرپس لب.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    خوب، اگر شما احساس می کنید خارش بر لب او، اما او تا به تب خال ظهور نیست، شما باید به عنوان اغلب به عنوان ممکن است به خارش یخ محل پیچیده شده در دستمال سفره اعمال می شود.
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

    یکی دیگر از دستور خوبی برای ساخت سرکه سیب خانگی، که به خوبی می تواند در درمان هرپس بر روی لب کمک وجود دارد. حقیقت از پخت و پز خود را در مورد یک و نیم ماه است، اما اگر شما مستعد ابتلا به سرماخوردگی مکرر بر لب راش هستند، این سرکه یک ابزار ضروری برای شما می باشد.
    شما سیب خوب رسیده، ترجیحا antonovka درجه یا Symyrenka نیاز (و یا به عنوان آنها معامله گران به نام - semerinka). سیب باید به قطعات برش، و اگر به طور ناگهانی است پوسیدگی در داخل وجود دارد، لازم است تا آن را حذف.
    پس از این برش سیب اسکرول در یک چرخ گوشت، همراه با دانه ها و پوست.
    در حال حاضر ترکیب واقعی از مواد تشکیل دهنده و از دستور:
    به 1 لیتر آب جوشانده و گرم (کمتر از 30 درجه) نیاز به 800 گرم است. خمیر سیب، 10 گرم. مخمر و 100 گرم. قند.
    محل تمام مواد (سیب، شکر و مخمر) را در یک ظرف شیشه ای و با آب پر کنید. قالب های گردن، پوشش با گاز خورده 4 ردیف، و بالا کشیدن برخی از آدامس.
    قرار دادن شیشه را در یک محل که در آن درجه حرارت نمی خواهد زیر 20 درجه سانتیگراد کاهش می یابد. چند بار یک شیشه باز روز و هم بزنید مطالب، ترجیحا با یک قاشق چوبی یا کفگیر.
    پس از 9 روز ترکیب فشار از طریق تور، مطبوعات خوب ضخیم، و سپس دور انداختن، و اضافه کردن بیشتر مایع 50 اونس. قند (بر اساس 1 لیتر از مایع).
    باز هم، پوشش شیشه با تور و در جایی که او در 40-45 روز ایستاده بود را ترک کنند.
    سپس سرکه به پایان رسید پور به بطری و بسته آنها را محکم stoppered.
    بنابراین سرکه می تواند بر روی لب به عنوان زخم بر روی پوست تولید نه تنها در درمان تبخال، خیس کردن آنها را به طور منظم درد، بلکه به آنها روان هر جوش یا.
    برای پیشگیری از تب خال، و برای حفظ تمام ایمنی بدن است روزانه قبل از غذا نوشیدنی 1 فنجان آب توصیه می شود، هر روز صبح، با اضافه کردن 1 قاشق غذاخوری. قاشق غذا خوری سرکه سیب و 1 قاشق غذاخوری. قاشق عسل.

     


    Folk remedies for herpes on the lips

    Treatment of herpes on gubahV treatment of herpes on the lips of an effective folk remedy is the fir oil. It is recommended to lubricate them affected areas of the lips every 2 hours, and at bedtime. When it is likely to strengthen the application of burning, which in other matters will not last long.
    Also popular for the treatment of herpes blisters on the lips cautery can be used propolis tincture. 10-15 minutes after cauterization apply to this place some soothing cream on the basis of chamomile or calendula ointment.
    * * * * *

    As well as in the treatment of Zayed, a good folk remedies for herpes are earwax and juice Kalanchoe house plant. Earwax need to get out of his ears with a cotton swab, or match, with the wound on her wool and oiled her herpes blisters several times a day. Kalanchoe juice is extracted from fresh leaves of the plant, and is used just as well for the lubrication of cold on the lips.
    * * * * *

    There is another popular treatment for herpes, which is to some extent painful, but it gives a good result: Dip in hot and freshly brewed black tea ordinary teaspoon, and when it warms up enough, attach it to the place where there is herpes. Recommended prodelyvat this procedure several times a day.
    * * * * *

    Treatment of herpes on the lips can be made using 70% alcohol, cologne, or medications such as valokordin. Thoroughly moisten the cotton wool in drugs or alcohol, and press to cold. Most likely, you will be hurt, but herpes after such a procedure significantly dehumidified.
    * * * * *

    If cold sores on the lips appeared you in connection with hypothermia, in this case, can help ordinary table salt. Quite a few times a day to exert a little cold grains fine salt and herpes healing will occur much more quickly. It is also recommended every hour to put on the tongue quite a small pinch of salt, and as soon as it is dissolved, swallow it.
    * * * * *

    Well not only dries pimples, but cold on the lips ordinary toothpaste. It should be applied to the lips, if not blisters, but there is itching, prior to their appearance. Well, if the bubble is popped, then lubricate them as well.
    * * * * *

    Another popular tool that helps as acne and herpes, this film from the eggshell. Carefully secluded her from the inside of the shell, and stick to the affected area of ​​the lips.
    * * * * *

    Treatment of herpes on the lips with the help of garlic:
    Garlic is an excellent folk remedy for herpes, in other matters, as well as many other diseases. If you ran out cold on the lips, then polish it regularly cut a slice of garlic or garlic juice with fresh grease. These perform the same procedure and at bedtime.
    After rubbing sores garlic, well lubricated it with honey mixed in equal proportions with apple cider vinegar.
    * * * * *

    Another recipe folk remedy for herpes garlic: Take 2 tbsp. spoons of yogurt, add a chopped 2 garlic cloves (you can grate), 1 teaspoon instant coffee any, and as much honey and wheat flour. Thoroughly mix all and apply a small amount of the mixture on the areas of the lips, which has herpes. After such a popular ointment will die and fall off, put it on again.
    * * * * *

    Folk prescription ointment for the treatment of herpes: Stir half of the article. spoons of honey with 1 tbsp. spoon ash (simply ignite a piece of paper, and when it is completely burned up, use the remainder after the ashes), and with 3 chopped on a fine grater garlic cloves.
    By the way, you can even alone, only ash lubricate jumped herpes.
    * * * * *

    Or here's another recipe ointments for the national treatment of herpes on the lips: Squeeze juice from fresh calendula petals, and 1 tbsp. spoonful of juice carefully rub with 1 teaspoon of petroleum jelly.
    Or rub 1 teaspoon of petroleum jelly with the same amount of powder calendula (calendula flowers dry thoroughly rub into a powder).
    * * * * *

    For the treatment of herpes on the lips is recommended to lubricate the affected areas several times a day, sea buckthorn oil, oil of bitter almonds, and tea tree oil. All of these oils you can easily find in a drugstore. Also for the speedy healing of herpes good fit lubrication its juice squeezed from fresh leaves of aspen, lemon juice, and attachment to it even hotter used tea bags.
    * * * * *

    Aloe is also considered an effective folk remedy for herpes: Just lubricate sore juice extracted from the leaves of this plant. Also recommended for a cure and prevention of herpes drink 1st teaspoon of aloe juice before every meal. True, this juice is very bitter, so you can stir it, for example with honey.
    * * * * *

    Folk remedies for herpes using soda:
    Put on fire about half a cup of water. As soon as it boils, add the 1 tablespoon. spoonful of soda, immediately remove from heat, and stir. Further, any heat in this part of a teaspoon, and apply to the cold, or better yet, make a lotion with a piece of cotton wool. You must do this procedure, constantly wetting the spoon or cotton wool in soda water until it cools down. This process is very painful, but it is recommended to wait. Once finished, the lips can be covered with a crust of soda, do not remove it. After 2-3 hours, you can again repeat the whole procedure completely.
    You can also just sprinkle baking soda affected areas herpes lips.
    * * * * *

    Well, if you feel an itch on his lips, but he has not popped herpes, you should apply as often as possible to the itchy place ice cubes wrapped in a napkin.
    * * * * *

    There is another good recipe for making homemade apple cider vinegar, which can very well help in the treatment of herpes on the lips. The truth of his cooking is about one and a half months, but if you are prone to frequent colds rash on the lips, this vinegar is an indispensable tool for you.
    You will need a good ripe apples, preferably grade antonovka or Symyrenka (or as they are called traders - semerinka). Apples must be cut into slices, and if suddenly there is rot inside, be sure to remove it.
    After these scroll apple slices in a meat grinder, along with seeds and peel.
    Now the actual composition of the ingredients and the recipe of:
    To 1 liter of boiled water and warm (not less than 30 degrees) requires 800 grams. apple pulp, 10 gr. yeast and 100 gr. sugar.
    Place all ingredients (apples, sugar and yeast) into a glass jar and fill with water. Neck jars, cover with gauze folded 4 rows, and the top pull some gum.
    Put the jar in a place where the temperature will not drop below 20 degrees Celsius. A couple of times a day open jar and stir the contents, preferably with a wooden spoon or spatula.
    After 9 days the composition of strain through cheesecloth, thick good press, and then discard, and add more liquid 50 oz. sugar (based on 1 liter of liquid).
    Again, cover the jar with cheesecloth and leave in the place where she stood at 40-45 days.
    Then the finished vinegar pour into bottles and close them tightly stoppered.
    So vinegar can produce not only the treatment of herpes on the lips, wetting them regularly sore, but also to lubricate them any pimples, or as sores on the skin.
    For the prevention of herpes, and to maintain all the body's immunity is recommended daily, every morning before a meal drink 1 cup of water, adding 1 tbsp. tablespoons of apple cider vinegar and 1 tbsp. spoons of honey.
    y.


    عکس دختران ایرانی کلیک کن

    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    نویسندگان
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند
      برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه جوره و آدرس softwarenew.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    nafas7628 - - 1394/12/14/softwaren
    گیسو -
    پاسخ:خخخخخخ - 1394/6/28/softwaren
    نگارییییی - من دوستامو میخام - 1394/2/28
    نگارییییی -
    پاسخ:ناراحت نباش - 1394/2/24
    raha - خعلیییییییی باحال بود
    پاسخ:خخخخ اره - 1393/12/23/softwaren
    زندگیت - پاسخ:ههههه - 1393/11/11
    هلنا -

    زیباترین دختر دنیا را در لینک زیر ببینید
    آپم به من سر بزن

    - 1393/10/8
    امین - - 1393/2/16
    ✿·٠•●♥نرگس♥●•٠·✿ - سلاملکم

    فرشاد خان وب خوفی داری ما لینکتون کردیم

    دوست داشتی بلینک
    پاسخ:لینک شدی نرگسی - 1393/2/11
    خ - عالی بود - 1392/11/14
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان